Obwieszczenia

Zawiadomienie do stron postępowania o zebraniu materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - Budowa budynku inwentarskiego do chowu i hodowli trzody chlewnej oraz dwóch silosów paszowych na działce nr ewid. 76/4, obręb Konary, gm. Gołańcz”

OŚZ.6220.7.2021.AS                                                                        Gołańcz, dnia 03.10.2025 r.

                                                                                                   

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

 

Zgodnie z art. 10 § 1 oraz art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z późn. zm.)

 

zawiadamiam

iż zebrany materiał dowodowy w postaci:

-        wniosku wraz z załącznikami oraz wyjaśnieniami i uzupełnieniami,

-        uwagami stron postępowania oraz społeczeństwa,

-        opinii sanitarnej Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wągrowcu, z dnia 17.09.2021 r. podtrzymanej opinią z dnia 06.12.2022 opiniującą warunki w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych dla ww. przedsięwzięcia z zastrzeżeniami,

-        postanowienia Państwowego Gospodarstwa Wodnego, Wody Polskie, Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu z dnia 21.12.2021 r. podtrzymane pismem z dnia 28.11.2022 r.  w którym to Organ uzgodnił warunki realizacji przedsięwzięcia na podstawie raportu o odziaływaniu na środowisko oraz określił warunki realizacji planowanego przedsięwzięcia w wariancie proponowanym przez Wnioskodawcę oraz określająca warunki realizacji przedmiotowej inwestycji

-         postanowienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 21.04.2022 r.  podtrzymane pismem z dnia 06.10.2022 r. w którym powyższy Organ postanowił uzgodnić w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku inwentarskiego do chowu i hodowli trzody chlewnej oraz dwóch silosów paszowych na działce o nr ewid. 76/4 obręb Konary, gmina Gołańcz oraz określił warunki realizacji przedsięwzięcia.

-        opinii sanitarnej Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wągrowcu
z dnia 13.05.2025
opiniująca warunki w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych dla ww. przedsięwzięcia z zastrzeżeniami,

-        postanowienia Państwowe Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu z dnia 19.05.2025 r. uzgadniające warunki realizacji przedsięwzięcia w wariancie proponowanym przez Inwestora
oraz określająca warunki realizacji

-        postanowienia Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 25.07.2025 r. uzgadniającego w toku postępowania ww. przedsięwzięcie oraz określająca warunki realizacji przedsięwzięcia

 

w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie budynku inwentarskiego do chowu i hodowli trzody chlewnej oraz dwóch silosów paszowych na działce nr ewid. 76/4, obręb Konary, gm. Gołańcz”, pozwala uznać go za kompletny, w związku z czym, zgodnie z art. 10 § 1 kpa stronom postępowania przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy oraz o możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów w terminie 7 dni od daty odebrania niniejszego zawiadomienia.

Z aktami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz przy ul. doktora Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, pokój nr 10, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.

                       

           

 

                                                                                                                      BURMISTRZ
                                                                                                              Miasta i Gminy Gołańcz

 

                                                                                                               /-/ inż. Robert Torz

 

 

                                  

 

Otrzymują :

1.        Inwestor reprezentowany przez Pełnomocnika

2.        Strony postępowania zgodnie z art. 49KPA.

3.        Aa

 

 

.wywieszono w terminie od 07.10.2025 do 29.10.2025

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.10.2025
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 października 2025 11:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Skotowska
Ilość wyświetleń: 24
07 października 2025 11:14 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 października 2025 11:13 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 października 2025 11:12 (Anna Skotowska) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_10kpa_-_strony_postepowania_chlewnia_dzialka_nr_176_4_o breb_konary_po_odwolaniu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)