1. Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, parter,
pok. 3. poniedziałek - piątek 7:15 – 15:15
Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opałaty skarbowej w wysokości 50 zł
Opłata ta nie dotyczy przedsiębiorców, którzy z dniem wejścia w życie ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, poz. 897) tj. dnia 1 stycznia 2012 r. posiadali zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych (art. 14 ust. 2 ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz niektórych innych ustaw).
Opłata za dokonanie zmiany wpisu w rejestrze wynosi 25 zł
Opłatę skarbową należy uiścić w momencie złożenia wniosku o wpis w kasie lub na konto Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, ul. dr Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz
Nr konta:
PBS Wągrowiec Oddz. Gołańcz
69 8959 0001 3900 0316 2000 0020
Rozpatrzenie wniosku o wpis do rejestru nastepuje w terminie 7 dni od złożenia wniosku.
1) ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.);
2) ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, poz. 897);
3) ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 z późn. zm.)
4) ustawa z dnia 14 czerwca 19660 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
5) ustawa z dnia z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635 z późn. zm.)
Od decyzji odmawiającej dokonania wpisu lub zmiany wpisu przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie nalezy złożyć za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Gołańcz.
W związku z nowelizacją ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Urząd Miasta i Gminy Gołańcz informuję, że od dnia 1 stycznia 2012 r. nie będo wydawane decyzje Burmistrza Miasta i Gminy Gołańcz na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Powyższe decyzje zostały zastąpione wpisem do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomosci.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz