Wniosek do Burmistrza Miasta i Gminy Gołańcz zawierający:
• imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby, telefon wnioskodawcy,
• plan sytuacyjny z zaznaczoną lokalizacją zjazdu,
• kopie dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości,
• informacje o zgodności zagospodarowania nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
• potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej (gdy jest wymagana)
• opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii: 17 PLN od każdego stosunku pełnomocnictwa.
Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.
• opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto urzędu przelewem lub bezpośrednio w kasie urzędu.
Biuro Obsługi Interesanta, parter, pok. nr 3
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek 7:15 – 15:15
• opłata skarbowa - 82,00 zł (zwolnione z opłat są zezwolenia związane z budownictwem mieszkaniowym),
Do 30 dni od daty złożenia wniosku.
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - art. 29 ust. 2 (Dz.U. z 2022r. poz. 1693 z późn. zm.)
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno -budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1518 z późn. zm.)
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Pile za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy w terminie 14 dni od daty otrzymania zezwolenia.
Lokalizacja zjazdu wymaga zezwolenia zarządcy drogi. O zezwolenie na lokalizację zjazdu (budowę lub przebudowę) występuje właściciel lub użytkownik nieruchomości przyległych do drogi.
Miejsce załatwienia sprawy:
Komórka ds. drogownictwa, II piętro, pok. 22
tel. (067) 26-83-911 w.42, lub (67) 86-83-327
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz