1. karta zgonu wydana przez lekarza
2. dowód osobisty zmarłego
3. dowód osobisty małżonka, jeżeli zmarły pozostawał w związku małżeńskim
4. dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon.
URZĄD STANU CYWILNEGO W GOŁAŃCZY
Kierownik: mgr BARTOSZ BIELECKI
ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz
pokój nr 1
tel. (067) 26-83-322 (067) 26-15-911 w.22, usc@golancz.pl
1 egzemplarz odpisu skróconego bezpośrednio po sporządzeniu aktu - bezpłatnie, każdy następny odpis - 22 zł (chyba, że czynność do której będzie użyty podlega zwolnieniu z opłaty skarbowej).
niezwłocznie
Art. 94 i Art 95 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. - prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1741 z późn. zm.).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 783).
brak
Do zgłoszenia zgonu zobowiązani są w kolejności:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz