URZĄD STANU CYWILNEGO W GOŁAŃCZY
Stanowisko ds. społeczno-administracyjnych, Zastępca Kierownika USC - pok. nr 5
ul. dr. P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz
tel. (067) 26-83-323, (067)26-15-911 w. 23
Opłata w wys. 31 zł za jednostkową informację. Opłatę należy uiścić w kasie Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, (pok. nr 3) lub na rachunek bankowy Pałuckiego Banku Spółdzielczego w Wągrowcu, oddział w Gołańczy 69-8959-0001-3900-0316-2000-0020 (dowód wpłaty należy dołączyć do wniosku) z zaznaczeniem „opłata za udostępnienie danych”.
1. Nieodpłatnie udostępnienie danych otrzymują:
organy administracji publicznej, sądy, prokuratura
Policja
Straż Graniczna
Służba Więzienna
Służba Kontrwywiadu Wojskowego i Służba Wywiadu Wojskowego
Służba Celna
Centralne Biuro Antykorupcyjne
Żandarmeria Wojskowa
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Agencja Wywiadu,
Biuro Ochrony Rządu,
organy kontroli skarbowej i wywiadu skarbowego
Szef Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych
straże gminne ( miejskie )
2. Odpłatnie otrzymują:
Informację o jednostkowych danych osobowych uzyskuje się w terminie 7 dni, a w przypadku przesłania zapytania o informację o danych osobowych drogą korespondencyjną w terminie 14 dni od daty wpływu wniosku.
Dane jednostkowe uzyskane ze zbiorów meldunkowych lub zbioru PESEL dotyczą:
Podstawa prawna:
Odmowa udostępnienia danych osobowych następuje w drodze decyzji administracyjnej.
Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Wojewody Wielkopolskiego w Poznaniu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i Gminy w Gołańczy pok. nr 3). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Sprawę załatwia:
URZĄD STANU CYWILNEGO W GOŁAŃCZY
ul. dr. P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz
Stanowisko ds. społeczno-administracyjnych, Zastepca Kierownika USC - pok. nr 5
tel. (067)26-83-323, (067)26-15-911 w. 23
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz