Stanowisko ds. informatyki, ppoż, oc i zarządzania kryzysowego

1.Obsługa techniczno – komputerowa urzędu:
3.Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej i strony internetowej urzędu.
4 Prowadzenie spraw z zakresu informacji niejawnych i danych osobowych.
5. Przygotowanie planów i strategii rozwoju miasta i gminy.
7. Wykonywanie spraw związanych z OC.
8. Prowadzenie spraw związanych z działalnością OSP.
9. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym

Stanowiska

Starszy specjalista ds. informatyki, ppoż, oc i zarządzania kryzysowego

Dokumenty

Doręczanie dokumentów

Rejestry i ewidencje

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 marca 2008 12:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 3787
19 listopada 2015 17:06 Krzysztof Rakoczy - Aktualizacja danych stanowiska: Starszy specjalista ds. informatyki, ppoż, oc i zarządzania kryzysowego.
19 listopada 2015 17:05 Krzysztof Rakoczy - Zmiana danych jednostki.
19 marca 2008 12:49 Administrator - Dodanie stanowiska: Specjalista ds. Informatyki, PPOŻ i OC.