OBWIESZCZENIE
W związku z wprowadzeniem przez Prezesa Rady Ministrów pracy zdalnej w administracji publicznej informuję, iż od 30.03.2021 roku (do odwołania) wprowadza się zdalną obsługę interesantów Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz.
Umożliwia się osobiste załatwianie wyłącznie następujących spraw:
Przed wejściem głównym do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Gołańczy znajduje się skrzynka, do której można wrzucać korespondencję kierowaną do tut. Urzędu. Skrzynka wystawiona jest w godzinach pracy urzędu.
Prosimy o załatwianie spraw w formie korespondencyjnej – pocztą tradycyjną, elektroniczną e-mail miastoigmina@golancz.pl, za pomocą skrzynki podawczej ePUAP , telefonicznie.
Niezbędne wnioski i formularze są dostępne na www.bip.golancz.pl
NUMERY TELEFONÓW NA STANOWISKA
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
/-/Mieczysław Durski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz