Aktualności

OBWIESZCZENIE - wprowadzenie zdalnej obsługi interesantów

OBWIESZCZENIE

 

W związku z wprowadzeniem przez Prezesa Rady Ministrów pracy zdalnej w administracji publicznej informuję, iż od 30.03.2021 roku (do odwołania) wprowadza się zdalną obsługę  interesantów  Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz.


Umożliwia się osobiste załatwianie wyłącznie następujących spraw:

  1. Rejestracja zgonów, po uprzednim kontakcie telefonicznym  pod numerem 67 26 83 322 lub 67 26 83 323,
  2. Odbiór dowodów osobistych po uprzednim kontakcie telefonicznym   pod numerem 67 26 83 323.

Przed wejściem głównym do budynku Urzędu Miasta i Gminy w Gołańczy znajduje się  skrzynka, do której można wrzucać korespondencję  kierowaną do tut. Urzędu. Skrzynka wystawiona jest w godzinach pracy urzędu.

Prosimy o załatwianie spraw  w formie korespondencyjnej – pocztą tradycyjną, elektroniczną e-mail miastoigmina@golancz.pl, za pomocą skrzynki podawczej ePUAP , telefonicznie.

Niezbędne wnioski i formularze są dostępne na www.bip.golancz.pl   

 

NUMERY TELEFONÓW NA STANOWISKA

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz

/-/Mieczysław Durski

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 marca 2021 13:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Kamil Siwka
Ilość wyświetleń: 687
29 marca 2021 13:20 (Kamil Siwka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 marca 2021 13:20 (Kamil Siwka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 marca 2021 13:19 (Kamil Siwka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)