OŚZ.6220.1.2022.AS Gołańcz, dnia 11.07.2022 r.
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ
Na podstawie art. 79 ust. 1 w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz informuję:
1) o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:
„Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 4 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewidencyjnym 71/5 w obrębie Kujawki, gmina Gołańcz”,
2) organem właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz;
3) przystąpieniu przez Organ do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia, o którym mowa w pkt. 1;
4) organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wągrowcu
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Państwowe Gospodarstwo Wodne, Wody Polskie
Informuję, że:
a) w dniu 13.04.2022 r. została wydana opinia sanitarna przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wągrowcu, opiniująca, że powyższe przedsięwzięcie nie wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko
b) w dniu 14.04.2022 r. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu wydał opinię, w której stwierdził, że nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
c) w dniu 07.07.2022 r. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał postanowienie, w którym postanowił wyrazić opinię, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i wskazał na konieczność uwzględnienia w decyzji warunków i wymagań
5) o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy, tj.:
a) wnioskiem o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami;
b) postanowieniami organu właściwego do wydania decyzji,
c) stanowiskiem innych organów, o ile stanowiska są dostępne w terminie składania uwag i wniosków.
Przedmiotowa dokumentacja wyłożona jest do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz w pokoju nr 10.
6) o możliwości składania uwag i wniosków, przy czym Organ informuje, iż:
a) uwagi i wnioski mogą być składane w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym (w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, pokój nr 10 w godzinach od 715 do 1515 lub mailowo: zielen@golancz.pl),
b) uwagi i wnioski mogą być składane w terminie 30 dni, tj. od dnia 13.07.2022 r. do dnia 11.08.2022 r.,
c) organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz,
d) uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa w lit. b pozostawia się bez rozpatrzenia,
e) informacja o sposobie i zakresie rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w związku z udziałem społeczeństwa zawarta będzie w uzasadnieniu decyzji kończącej postępowanie.
Z-ca Burmistrza
Miasta i Gminy Gołańcz
/ mgr Urszula Wierzbicka /
wywieszono dnia 11.07.2022
zdjęto dnia 12.08.2022 r
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz