OŚZ.6220.1.2022.AS Gołańcz, dnia 19.08.2022 r.
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.)
zawiadamiam
iż zebrany materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 4 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewidencyjnym 71/5 w obrębie Kujawki, gmina Gołańcz”, w postaci:
- wniosku wraz z załącznikami oraz uzupełnieniami
- opinii sanitarnej Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wągrowcu, z dnia 13.04.2022 r. opiniująca, że powyższe przedsięwzięcie nie wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko,
- opinii Państwowego Gospodarstwa Wodnego, Wody Polskie, Zarządu Zlewni w Poznaniu z dnia 14.04.2022 r. wyrażająca opinię, że nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
- postanowienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 07.07.2022 r. wyrażająca opinię, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i wskazał na konieczność uwzględnienia w decyzji warunków i wymagań,
pozwala uznać go za kompletny, w związku z czym, zgodnie z art. 10 § 1 kpa stronom postępowania przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy oraz o możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów w terminie 7 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia.
Z aktami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz przy ul. dr Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, pokój nr 10, od poniedziałku do piątku w godzinach
715 – 1515.
Burmistrz
Miasta i Gminy Gołańcz
/-/ mgr Mieczysław Durski
Otrzymują :
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz