OŚZ.6220.11.2022.AS Gołańcz, dnia 05.01.2023 r.
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.)
zawiadamiam
iż zebrany materiał dowodowy w postaci:
- wniosku wraz z załącznikami,
- opinii sanitarnej Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wągrowcu, z dnia 22.11.2022 r. opiniująca, że powyższe przedsięwzięcie nie wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko,
- opinii Państwowego Gospodarstwa Wodnego, Wody Polskie, Zarządu Zlewni Wód Polskich w Inowrocławiu z dnia 22.11.2022 r. wyrażająca opinię, że nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz wskazującej na konieczność określenia w decyzji warunków i wymagań
- postanowienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 23.11.2022 r. opiniującego, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz określająca warunki i wymagania przedmiotowej inwestycji
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części dz. nr 65/1 w obrębie Konary, gmina Gołańcz”, pozwala uznać go za kompletny, w związku z czym, zgodnie z art. 10 § 1 kpa stronom postępowania przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy oraz o możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów w terminie 7 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia.
Z aktami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz przy ul. dr Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, pokój nr 10, od poniedziałku do piątku w godzinach
715 – 1515.
Z-ca Burmistrza
Miasta i Gminy Gołańcz
/-/mgr Urszula Wierzbicka
Otrzymują :
wywieszono dnia 09.01.2023
zdjęto dnia 30.01.2023
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz