Gołańcz, dnia 27.06.2023 r.
OŚZ.6220.6.2023.AS
OBWIESZCZENIE
o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775) oraz na podstawie art. 86d ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
zawiadamia,
że, w dniu 27.06.2023 roku wydał postanowienie znak: OŚZ.6220.6.2023.AS o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa do 30 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 30 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewid. 133, 134, 135, 147 i 148 w obrębie Grabowo, w gminie Gołańcz”.
W dniu 13 czerwca 2023 r. do Burmistrza Miasta i Gminy Gołańcz wpłynął wniosek PVE 100 Sp. z o.o., ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 21, 85-011 Bydgoszcz, w którym Inwestor w oparciu o art. 86d ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, zawnioskował o zawieszenie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
Zgodnie z art. 86d ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko organ właściwy do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na wniosek podmiotu planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia zawiesza postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Zgodnie z art. 86d ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, jeżeli w okresie trzech lat od daty zawieszenia postępowania podmiot planujący podjęcie realizacji przedsięwzięcia nie zwróci się o podjęcie postępowania, żądanie wszczęcia postępowania uważa się za wycofane.
Na postanowienie w sprawie zawieszenia postępowania stronie przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile, w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego postanowienia, za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Gołańcz.
Zgodnie z art. 49 KPA zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z-ca Burmistrza
Miasta i Gminy Gołańcz
/-/mgr Urszula Wierzbicka
Otrzymują:
1. Strony postępowania zgodnie z art. 49 Kpa poprzez obwieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz a także na tablicy ogłoszeń w Miasta i Gminy Gołańcz oraz sołectwa Grabowo.
2. A/a.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz