Obwieszczenia

Obwieszczenie o wszczęciu postepowania w sprawie wydania decyzji o śrdowiskowych uwarunkowaniach dla przedsiwzięcia pn. „Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 60 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowaną w obrębach 0004 Konary, gmina Gołańcz, powiat wągrowiecki i 0008 Próchnowo, gmina Margonin, powiat chodzieski, województwo wielkopolskie” planowanej na działkach nr 13/1, 13/2, 13/3, 14/1, 14/4, 76/7, 76/6, 76/5, 76/4, 75, 74, 73, 71, obręb Konary, gmina Gołańcz o

 

OŚZ.6220.11.2023.AS                                                                                 Gołańcz, dnia 25.07.2023 r.

 

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ

 

Na podstawie art. 79 ust. 1 w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz informuję:

 

1)      o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:

„Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 60 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowaną w obrębach 0004 Konary, gmina Gołańcz, powiat wągrowiecki i 0008 Próchnowo, gmina Margonin, powiat chodzieski, województwo wielkopolskie” planowanej na działkach nr 13/1, 13/2, 13/3, 14/1, 14/4, 76/7, 76/6, 76/5, 76/4, 75, 74, 73, 71, obręb Konary, gmina Gołańcz oraz na działkach 156/2 i 153/2 obręb Próchnowo, gmina Margonin

 

2)      organem właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz;

 

3)      przystąpieniu przez Organ do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia, o którym mowa w pkt. 1;

 

4)      organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są:

- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wągrowcu

- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu

- Państwowe Gospodarstwo Wodne, Wody Polskie

 

5)      o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy, tj.:

a)      wnioskiem o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami;

b)      postanowieniami organu właściwego do wydania decyzji,

c)      stanowiskiem innych organów, o ile stanowiska są dostępne w terminie składania uwag i wniosków.

 

Przedmiotowa dokumentacja wyłożona jest do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz w pokoju nr 10.

 

6)      o możliwości składania uwag i wniosków, przy czym Organ informuje, iż:

a)       uwagi i wnioski mogą być składane w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym (w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, pokój nr 10 w godzinach od 715 do 1515 lub mailowo: zielen@golancz.pl),

b)      uwagi i wnioski mogą być składane w terminie 30 dni, tj. od dnia 28.07.2023 r. do dnia 27.08.2023 r.,

c)      organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz,

d)      uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa w lit. b pozostawia się bez rozpatrzenia,

e)      informacja o sposobie i zakresie rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w związku z udziałem społeczeństwa zawarta będzie w uzasadnieniu decyzji kończącej postępowanie.

                       

                                                                                                           

                                                                                                                   Z-ca Burmistrza

                                                                                                              Miasta i Gminy Gołańcz

                                                                                                           /-/mgr Urszula Wierzbicka                  

                                                                                                            

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.07.2023
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Skotowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 sierpnia 2023 11:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Skotowska
Ilość wyświetleń: 211
17 sierpnia 2023 11:24 (Anna Skotowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)