Obwieszczenia

Informacja o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa do 2 farm fotowoltaicznych PV Panigródz o mocy do 8 MW wraz z niezbędna infrastrukturą towarzyszącą” planowanej na działce nr 130/1, obręb Panigródz, gmina Gołańcz powiat wągrowiecki, województwo wielkopolskie.

BURMISTRZ                                                                                              
MIASTA I GMINY
W GOŁAŃCZY

                                                                                                          Gołańcz, dnia 11.09.2023 r.

OŚZ.6220.13.2022.AS

 

PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI

DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

 

            Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku, jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (Dz. U. z 2022 r poz. 1094 ze zm.) oraz zgodnie z art. 72 ust. 6 i  6a ww. ustawy, wprowadzonym art. 1 ustawy z dnia 30 marca 2021 r. o zmianie ustawy o informacji o środowisku, jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r. poz. 784) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz

Informuje o:

1.      wydanej w dniu 11.09.2023 roku na wniosek Inwestora Copernic Black Sp. z o.o. z siedzibą ul. Lekarska 1, 31-023 Kraków, reprezentowanego przez Pełnomocnika Panią Kingę Krukar, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak OŚZ.6220.13.2022.AS dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa do 2 farm fotowoltaicznych PV Panigródz o mocy do 8 MW wraz z niezbędna infrastrukturą towarzyszącą planowanej na działce nr 130/1, obręb Panigródz, gmina Gołańcz powiat wągrowiecki, województwo wielkopolskie.”.

2.      terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i Gminy Gołańcz na okres 14 dni, tj. od 12.09.2023 r. do 26.09.2023 r.

Z niniejszą decyzją oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, ul. doktora Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, pok. 10, od poniedziałku do piątku w godzinach 715-1515.

 

                                                                                                         

                                                                      

                                                                                                             Burmistrz

                                                                                                     Miasta i Gminy Gołańcz

                                                                                                  /-/ mgr Mieczysław Durski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

wywieszono w terminie od 12.09.2023 r. do 12.10.2023 r.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.09.2023
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Skotowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 września 2023 13:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Skotowska
Ilość wyświetleń: 234
12 września 2023 13:35 (Anna Skotowska) - Dodanie załącznika [decyzja_oos__farma_fotowoltaiczna_na_dz_nr_130_1_panigrodz.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 września 2023 13:35 (Anna Skotowska) - Dodanie załącznika [podanie_informacji_o_wydanej_decyzji_do_publicznej_wiadomosci_1109202 3.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 września 2023 13:35 (Anna Skotowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)