BURMISTRZ
MIASTA I GMINY
W GOŁAŃCZY
Gołańcz, dnia 11.09.2023 r.
OŚZ.6220.13.2022.AS
PODANIE INFORMACJI O WYDANEJ DECYZJI
DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI
Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku, jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (Dz. U. z 2022 r poz. 1094 ze zm.) oraz zgodnie z art. 72 ust. 6 i 6a ww. ustawy, wprowadzonym art. 1 ustawy z dnia 30 marca 2021 r. o zmianie ustawy o informacji o środowisku, jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r. poz. 784) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
Informuje o:
1. wydanej w dniu 11.09.2023 roku na wniosek Inwestora Copernic Black Sp. z o.o. z siedzibą ul. Lekarska 1, 31-023 Kraków, reprezentowanego przez Pełnomocnika Panią Kingę Krukar, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak OŚZ.6220.13.2022.AS dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa do 2 farm fotowoltaicznych PV Panigródz o mocy do 8 MW wraz z niezbędna infrastrukturą towarzyszącą” planowanej na działce nr 130/1, obręb Panigródz, gmina Gołańcz powiat wągrowiecki, województwo wielkopolskie.”.
2. terminie udostępnienia treści powyższej decyzji w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i Gminy Gołańcz na okres 14 dni, tj. od 12.09.2023 r. do 26.09.2023 r.
Z niniejszą decyzją oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, ul. doktora Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, pok. 10, od poniedziałku do piątku w godzinach 715-1515.
Burmistrz
Miasta i Gminy Gołańcz
/-/ mgr Mieczysław Durski
wywieszono w terminie od 12.09.2023 r. do 12.10.2023 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz