Obwieszczenia

Obwieszczenie do stron postepowania o wznowieniu postepowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa do 30 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 30 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewid. 133, 134, 135, 147 i 148 w obrębie Grabowo, w gminie Gołańcz”.

                                                                                                           Gołańcz, dnia 28.12.2023 r.
OŚZ.6220.6.2023.AS

OBWIESZCZENIE

o wznowieniu postępowania w sprawie wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Na podstawie art. 49 oraz art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz

zawiadamia,

że, w dniu 28.12.2023 roku wydał postanowienie znak: OŚZ.6220.6.2023.AS o wznowieniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa do 30 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 30 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewid. 133, 134, 135, 147 i 148 w obrębie Grabowo, w gminie Gołańcz”.

            W dniu 13 czerwca 2023 r. do Burmistrza Miasta i Gminy Gołańcz wpłynął wniosek PVE 100 Sp. z o.o., ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 21, 85-011 Bydgoszcz, w którym Inwestor w oparciu o art. 86d ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, zawnioskował o zawieszenie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.

 

           W dniu 20.12.2023 r. do Burmistrza Miasta i Gminy Gołańcz wpłynęły stosowne wyjaśnienia, analiza akustyczna, inwentaryzacja przyrodnicza w odpowiedzi na wezwanie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska karty informacyjnej przedsięwzięcia oraz wniosek o wznowienie postępowania.         

            Zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego z uwagi na ustąpienie przyczyny uzasadniającej zawieszenie postępowania, organ administracji publicznej podejmuje postępowanie z urzędu lub na żądanie strony.

            Na postanowienie w sprawie odwieszenia postępowania nie przysługuje zażalenie

Zgodnie z art. 49 KPA zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

                

                                                                                                             Burmistrz

                                                                                                Miasta i Gminy Gołańcz

                                                                                                /-/ mgr Mieczysław Durski

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1.     Strony postępowania zgodnie z art. 49 Kpa poprzez obwieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz a także na tablicy ogłoszeń w Miasta i Gminy Gołańcz oraz sołectwa Grabowo.

2.     A/a.

 

 

Wywieszono w terminie od 28.12.2023 r. do 26.01.2024 r. 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.12.2023
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Skotowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 grudnia 2023 11:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Skotowska
Ilość wyświetleń: 203
28 grudnia 2023 11:30 (Anna Skotowska) - Dodanie załącznika [obwieszczenie_o_odiweszeniu_postepowania.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 grudnia 2023 11:29 (Anna Skotowska) - Dodanie załącznika [obwieszczenie_o_odwieszeniu_postepowania_osz622062023as.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 grudnia 2023 11:29 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)