Obwieszczenia

Obwieszczenie do stron postępowania o zebranym materiale dowodowym dla przedsięwzięcia pn. „ Budowa do 30 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 30 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewid. 133, 134, 135, 147 i 148 w obrębie Grabowo, w gminie Gołańcz”

 

OŚZ.6220.6.2023.AS                                                                     Gołańcz, dnia 29.02.2024 r.

                                                                                                   

ZAWIADOMIENIE

 

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.)

 

zawiadamiam

iż zebrany materiał dowodowy w postaci:

-        wniosku wraz z załącznikami oraz uzupełnieniami,

-        opinii sanitarnej Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wągrowcu, z dnia 09.05.2023 r. opiniująca, że powyższe przedsięwzięcie nie wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko,

-        opinii Państwowego Gospodarstwa Wodnego, Wody Polskie, Zarządu Zlewni Wód Polskich w Inowrocławiu z dnia 16.05.2023 r. w której Organ orzekł, że nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz wskazał na konieczność uwzględnienia w decyzji warunków i wymagań

-        postanowienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 17.01.2024 r. w którym Organ postanowił wyrazić opinię, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i wskazał na konieczność uwzględnienia w decyzji warunków i wymagań

 

w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa do 30 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 30 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewid. 133, 134, 135, 147 i 148 w obrębie Grabowo, w gminie Gołańcz”, pozwala uznać go za kompletny, w związku z czym, zgodnie z art. 10 § 1 kpa stronom postępowania przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy oraz o możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów w terminie 7 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia.

Z aktami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz przy ul. dr Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, pokój nr 10, od poniedziałku do piątku w godzinach 715 – 1515.

                                                                                

                                                                                                                              Z-ca Burmistrza

                                                                                                                        Miasta i Gminy Gołańcz

                                                                                                                     /-/mgr Urszula Wierzbicka

                                                                      

 

           

                                                                

                                              

Otrzymują :

1.        Inwestor reprezentowany przez Pełnomocnika

2.        Strony postępowania powiadomione zgodnie z art. 49 Kodeksu postepowania administracyjnego: tablice ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Gołańczy, tablica ogłoszeń sołectwa Grabowo, Biuletyn Informacji Publicznej Miasta i Gminy Gołańcz.

3.        aa

 

 

wywieszono w terminie od 01.03.2024 do 22.03.2024 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.02.2024
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Skotowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 marca 2024 10:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Skotowska
Ilość wyświetleń: 116
01 marca 2024 11:01 (Anna Skotowska) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_10kpa__strony_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 marca 2024 11:01 (Anna Skotowska) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_10kpa__strony_postepowania.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 marca 2024 11:00 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)