OŚZ.6220.14.2023.AS Gołańcz, dnia 26.08.2024 r.
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ
Na podstawie art. 79 ust. 1 w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz informuję:
1) o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:
„Budowa budynku inwentarskiego — chlewni na działce o nr ewid. 19/2 w miejscowości Potulin, obręb Jeziorki, gmina Gołańcz”,
2) organem właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz;
3) przystąpieniu przez Organ do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia, o którym mowa w pkt. 1;
4) organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wągrowcu
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Państwowe Gospodarstwo Wodne, Wody Polskie
Informuję, że:
a) w dniu 05.04.2024 r. została wydana opinia sanitarna przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wągrowcu, opiniująca, warunki w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych dla ww. przedsięwzięcia z zastrzeżeniami,
b) w dniu 02.07.2024 r. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Dyrektor Zarządu Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy wydał postanowienie, w którym uzgodnił realizację przedmiotowego przedsięwzięcia oraz określił warunki realizacji planowanego przedsięwzięcia
c) w dniu 21.08.2024 r. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał postanowienie, w którym postanowił uzgodnić w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizację przedmiotowego przedsięwzięcia i wskazał na konieczność uwzględnienia w decyzji warunków realizacji
5) o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy, tj.:
a) wnioskiem o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami oraz uzupełnieniami,
b) postanowieniami organu właściwego do wydania decyzji,
c) stanowiskiem innych organów, o ile stanowiska są dostępne w terminie składania uwag i wniosków.
Przedmiotowa dokumentacja wyłożona jest do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz w pokoju nr 10.
6) o możliwości składania uwag i wniosków, przy czym Organ informuje, iż:
a) uwagi i wnioski mogą być składane w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym (w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, pokój nr 10 w godzinach od 715 do 1515 lub mailowo: zielen@golancz.pl),
b) uwagi i wnioski mogą być składane w terminie 30 dni, tj. od dnia 28.08.2024 r. do dnia
26.09.2024 r.,
c) organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz,
d) uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa w lit. b pozostawia się bez rozpatrzenia,
e) informacja o sposobie i zakresie rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w związku z udziałem społeczeństwa zawarta będzie w uzasadnieniu decyzji kończącej postępowanie.
Burmistrz
Miasta i Gminy Gołańcz
/-/ Robert Torz
wywieszono w terminie 27.08.2024 do 27.09.2024
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz