OŚZ.6220.4.2025.AS Gołańcz, dnia 13.03.2025 r.
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ
Na podstawie art. 79 ust. 1 w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz informuję:
1) o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:
„Budowa budynku inwentarskiego (tuczarni) oraz rozbudowa istniejącego budynku wraz z modernizacją gospodarstwa i z realizacją niezbędnej infrastruktury na działkach o nr ewid. 62 i 65 w miejscowości Chawłodno, gmina Gołańcz”,
2) organem właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz;
3) przystąpieniu przez Organ do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia, o którym mowa w pkt. 1;
4) organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wągrowcu
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Państwowe Gospodarstwo Wodne, Wody Polskie
5) o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy, tj.:
a) wnioskiem o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami;
b) postanowieniami organu właściwego do wydania decyzji,
c) stanowiskiem innych organów, o ile stanowiska są dostępne w terminie składania uwag i wniosków.
Przedmiotowa dokumentacja wyłożona jest do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz w pokoju nr 10.
6) o możliwości składania uwag i wniosków, przy czym Organ informuje, iż:
a) uwagi i wnioski mogą być składane w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym (w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, pokój nr 10 w godzinach od 715 do 1515 lub mailowo: zielen@golancz.pl),
b) uwagi i wnioski mogą być składane w terminie 30 dni, tj. od dnia 17.03.2025 r. do dnia 16.04.2025 r.,
c) organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz,
d) uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa w lit. b pozostawia się bez rozpatrzenia,
e) informacja o sposobie i zakresie rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w związku z udziałem społeczeństwa zawarta będzie w uzasadnieniu decyzji kończącej postępowanie.
Z-ca Burmistrza
Miasta i Gminy Gołańcz
/-/ Sławomir Maciaszek
wywieszono w terminie 14.03.2025 do 17.04.2025
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz