Obwieszczenia

Obwieszczenie do społeczeństwa o wszczęciu postępowania dla przedsięwzięcia „Budowa 2 budynków inwentarskich (chlewni) wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w tym biogazowni oraz modernizacja istniejącego budynku inwentarskiego w ramach rozbudowy gospodarstwa na działce o nr ewid. 19/2 obręb Jeziorki, gmina Gołańcz”,

 

 

 

OŚZ.6220.27.2025.AS                                                                                 Gołańcz, dnia 05.11.2025 r.

 

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ

 

Na podstawie art. 79 ust. 1 w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz informuję:

 

1)      o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:

„Budowa 2 budynków inwentarskich (chlewni) wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w tym biogazowni oraz modernizacja istniejącego budynku inwentarskiego w ramach rozbudowy gospodarstwa na działce o nr ewid. 19/2 obręb Jeziorki, gmina Gołańcz”,

2)      organem właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz;

 

3)      przystąpieniu przez Organ do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia, o którym mowa w pkt. 1;

 

4)      organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są:

- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wągrowcu

- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu

- Państwowe Gospodarstwo Wodne, Wody Polskie

 

 

5)      o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy, tj.:

a)      wnioskiem o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami;

b)      postanowieniami organu właściwego do wydania decyzji,

c)      stanowiskiem innych organów, o ile stanowiska są dostępne w terminie składania uwag
i wniosków.

 

Przedmiotowa dokumentacja wyłożona jest do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz
w pokoju nr 10.

 

6)      o możliwości składania uwag i wniosków, przy czym Organ informuje, iż:

a)       uwagi i wnioski mogą być składane w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym (w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, pokój nr 10 w godzinach
pracy urzędu lub mailowo: zielen@golancz.pl),

b)      uwagi i wnioski mogą być składane w terminie 30 dni, tj. od dnia 07.11.2025 r. do dnia 08.12.2025 r.,

c)      organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz,

d)      uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa w lit. b pozostawia się bez rozpatrzenia,

e)      informacja o sposobie i zakresie rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w związku
z udziałem społeczeństwa zawarta będzie w uzasadnieniu decyzji kończącej postępowanie.

                                                                      

                                                                                                                     BURMISTRZ
                                                                                                             Miasta i Gminy Gołańcz

                                                                                                             /-/ inż Robert Torz                                                           

 

 

wywieszono w terminie 08.11.2025 do 09.12.2025

 

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.11.2025
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 listopada 2025 09:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Skotowska
Ilość wyświetleń: 75
13 listopada 2025 09:26 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 listopada 2025 09:25 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 listopada 2025 09:25 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)