Obwieszczenia

Obwieszczenie do społeczeństwa o wszczęciu postępowania dla przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa zabudowy zagrodowej w celu poprawy dobrostanu trzody chlewnej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Chawłodno”,

 

 

 

OŚZ.6220.36.2025.AS                                                                                 Gołańcz, dnia 24.11.2025 r.

 

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ

 

Na podstawie art. 79 ust. 1 w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz informuję:

 

1) o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:

„Rozbudowa zabudowy zagrodowej w celu poprawy dobrostanu trzody chlewnej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Chawłodno”,

2) organem właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz;

 

3) przystąpieniu przez Organ do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia, o którym mowa w pkt. 1;

 

4) organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są:

- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wągrowcu

- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu

- Państwowe Gospodarstwo Wodne, Wody Polskie

 

 

5) o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy, tj.:

a) wnioskiem o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami;

b) postanowieniami organu właściwego do wydania decyzji,

c) stanowiskiem innych organów, o ile stanowiska są dostępne w terminie składania uwag 
i wniosków.

 

Przedmiotowa dokumentacja wyłożona jest do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz  w pokoju nr 10.

 

6) o możliwości składania uwag i wniosków, przy czym Organ informuje, iż:

a) uwagi i wnioski mogą być składane w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym (w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, pokój nr 10 w godzinach pracy urzędu lub mailowo: zielen@golancz.pl),

b) uwagi i wnioski mogą być składane w terminie 30 dni, tj. od dnia 26.11.2025 r. do dnia 29.12.2025 r.,

c) organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz,

d) uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa w lit. b pozostawia się bez rozpatrzenia,

e) informacja o sposobie i zakresie rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w związku z udziałem społeczeństwa zawarta będzie w uzasadnieniu decyzji kończącej postępowanie.

                                                                      

                                                                                              Z-ca Burmistrza 
                                                                                        Miasta i Gminy Gołańcz

                                                                                    mgr Sławomir Maciaszek                                                                                                    

 

 

wywieszono w terminie 25.11.2025 do 30.12.2025

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.11.2025
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Skotowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 listopada 2025 16:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Skotowska
Ilość wyświetleń: 4588
25 listopada 2025 16:33 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 listopada 2025 16:32 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 listopada 2025 16:31 (Anna Skotowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)