1. Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, poniedziałek - piątek 7:15 – 15:15
Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opałaty skarbowej w wysokości 50 zł
Opłata ta nie dotyczy przedsiębiorców, którzy z dniem wejścia w życie ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, poz. 897) tj. dnia 1 stycznia 2012 r. posiadali zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych (art. 14 ust. 2 ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz niektórych innych ustaw).
Opłata za dokonanie zmiany wpisu w rejestrze wynosi 25 zł
Opłatę skarbową należy uiścić w momencie złożenia wniosku o wpis w kasie lub na konto Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, ul. dr Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz
Nr konta:
PBS Wągrowiec Oddz. Gołańcz
69 8959 0001 3900 0316 2000 0020
Rozpatrzenie wniosku o wpis do rejestru nastepuje w terminie 7 dni od złożenia wniosku.
1) ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
2) ustawa z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców;
3) ustawa z dnia 14 czerwca 19660 r. kodeks postępowania administracyjnego;
4) ustawa z dnia z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz