Komunikaty - archiwum

Konkurs na stanowisko Kierownika USC

BURMISTRZ MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ

ogłasza konkurs na stanowisko:
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego W Gołańczy

Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- znajomość obowiązujących przepisów na stanowisku kierownika USC,
- znajomość przepisów o pracownikach samorządowych,
- doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej minimum 5 lata.
Dodatkowe umiejętności i zdolności:
- umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów prawnych dotyczących spraw
obywatelskich, ewidencji ludności, spraw wojskowych, obrony cywilnej
i ppoż,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji (m.in.
MSWord),
- umiejętność współpracy,
- odpowiedzialność, terminowość i rzetelność,
- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności,
- umiejętność kierowania pracą zespołu,

3. Do obowiązków pracownika na w/w stanowisku należeć będzie prowadzenie spraw z zakresu USC, ewidencji ludności, sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów, prowadzenie spraw związanych z zawarciem małżeństwa w kraju i za granicą oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą referatu spraw obywatelskich i jego
pracowników, wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu i inne zlecone przez kierownictwo Urzędu.

Szczegółowych informacji udziela:
Sekretarz Miasta i Gminy Urszula Wierzbicka
Tel. 067 2615 911

4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie,
d) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów stwierdzających doświadczenie zawodowe,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
g) referencje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Gołańcz lub przesłać pocztą z podaniem adresu zwrotnego na adres: Urząd Miasta i Gminy, ul. Dr. P. Kowalika 2, 62 - 130 Gołańcz z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko kierownika w Urzędzie Stanu Cywilnego, w terminie do 26 stycznia 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Urzędu - Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Dr P.Kowalika 2.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 20:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Rakoczy
Ilość wyświetleń: 1612
12 marca 2008 20:53 (Krzysztof Rakoczy) - Utworzenie dokumentu