OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
robota budowlana
nazwa zamówienia:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Nazwa zamawiającego: BURMISTRZ MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ Ulica: Dr P. Kowalika nr 2 Kod Miejscowość: 62-130 Gołańcz
Strona WWW: www.golancz.pl
E-mail : golancz@bazagmin.pl
Godziny urzędowania : 715-1515
2) Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia: w siedzibie Zamawiającego codziennie w godzinach od 7:15 do 15:15, cena specyfikacji istotnych warunków zamówieni: w formie elektronicznej – bezpłatnie, w formie papierowej 80,00 zł.
-Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golancz.pl
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: CPV: 45321000-3, 45400000-1, 45421100-5, 45442110-1, 45410000-4, 45331100-7
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na kompleksowej termomodernizacji sześciu budynków użyteczności publicznej tj. Budynek Główny Szkoły przy ul. Klasztornej 3 - Gołańcz, Budynek Sali Gimnastycznej Szkoły przy ul. Klasztornej 3 – Gołańczy, Budynek Szkoły – Smogulec 13a, Budynek Szkoły – Panigródz 24, Budynek Szkoły – Morakowo 54, Budynek Przychodni i Środowiskowego Domu Samopomocy, ul. Libelta 4 – Gołańcz, wraz z dostawą stolarki otworowej i technologii systemu dociepleń dla realizowanych robót.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
•Budynek Przychodni i Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołańczy
oI etap do 30.11.2007 (wykonanie 90% zakresu prac)
oII etap (Ocieplenie stropodachu wentylowanego włókniną ekofiber 10% zakresu prac) do 31.07.2008)
•Pozostałe budynki będące przedmiotem zamówienia – do 31.07.2008 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 7.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
7.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
7.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
8) Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30.000,00 zł
słownie: trzydzieścitysięcy 00/100
3. Wykonawca wnosi wadium:
3.1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: PBS o/Gołańcz nr: 90 8959 0001 3900 0316 2000 0030
lub w jednej z poniżej podanych form:
3.2 W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3 W gwarancjach bankowych,
3.4 W gwarancjach ubezpieczeniowych
3.5 W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.)
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
Oferowana cena 100
10) miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy Gołańcz
ul. Dr P. Kowalika nr 2
62-130 Gołańcz
do dnia 2007-09-12 do godz. 10:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy Gołańcz
ul. Dr P. Kowalika nr 2
62-130 Gołańcz
do dnia 2007-09-12 do godz. 10:30
12) termin związania ofertą okres 30 dni od daty złożenia oferty.
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie dotyczy
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna nie dotyczy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz