ZP 341/13/04
Gołańcz, 2004-06-29
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej wraz z robotami remontowymi w Szkole Podstawowej
im. Norberta Przybylskiego w Smogulcu
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
Dr P. Kowalika nr 2
62-130 Gołańcz
www.golancz.pl
golancz@bazagmin.pl
7:15 - 15:15
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
W siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu (pokój nr 23) lub pocztą po złożeniu wniosku o jej wydanie
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: 0
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo budowlane w Szkole Podstawowej im. Norberta Przybylskiego w miejscowości Smogulec gmina Gołańcz polegające na:
- dostawie stolarki okiennej
- wymianie stolarki okiennej wraz z obróbką
- demontaż starej stolarki okiennej
- wymiana rynien
- wymiana rur spustowych
- malowanie korytarzy
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: do 20.08.2004 roku
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
8) Informacja na temat wadium:
Oferent nie wnosi wadium
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
-Cena Waga – 100%
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
Dr P. Kowalika nr 2
62-130 Gołańcz
Pokój nr 12
do dnia 2004-07-27 do godz. 10:00
11) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2004-08-27
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz