ZP 341/01/05
Gołańcz, 2005-01-06
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie prac remontowych w Zespole Szkół w Gołańczy
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
Dr P. Kowalika nr 2
62-130 Gołańcz
www.golancz.pl
golancz@bazagmin.pl
7:15 - 15:15
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, codziennie w godzinach od 7:15 do 15:15 pokój nr 23
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: 0
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających na ułożenia 160m2 płytek podłogowych oraz malowaniu z przygotowaniem podłoża 3 sal lekcyjnych i korytarza znajdujących się w budynku Zespołu Szkół przy ul. Klasztornej w Gołańczy.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: od 27.01.2005 do 13.02.2005 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
8) Informacja na temat wadium: oferent nie wnosi wadium
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
Oferowana cena 100%
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
Dr P. Kowalika nr 2
62-130 Gołańcz
Pokój nr 12
do dnia 2005-01-21 do godz. 10:00
11) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2005-02-21
Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz