Przetargi - archiwum

PRZEBUDOWA ULICY POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W GOŁAŃCZY

 

ZP 341/02/08

Gołańcz, 2008-04-09

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

robota budowlana

 

 

nazwa zamówienia:

 

 PRZEBUDOWA ULICY POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W GOŁAŃCZY

 

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 Nazwa zamawiającego: BURMISTRZ MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ

Ulica: Dr P. Kowalika nr 2

 Kod Miejscowość: 62-130 Gołańcz

Strona WWW: www.golancz.pl

E-mail : golancz@bazagmin.pl

Godziny urzędowania : 715-1515

 

2) Określenie trybu zamówienia:

 Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

3)  Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia: w siedzibie Zamawiającego codziennie w godzinach od 7:15 do 15:15, cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: bezpłatnie.

 -Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych         warunków zamówienia: www.golancz.pl  

 

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Powstańców Wielkopolskich położonej w mieście Gołańczy o długości 524 mb.

STAN PROJEKTOWANY

Zaprojektowano :

- jezdnię  asfaltową szer. 6,0 m , obramowaną z prawej strony krawężnikiem beton. 15x30 cm

- obustronny  ściek  z kostki betonowej wibroprasowanej szerokości  20 cm.

1. Konstrukcja jezdni

- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0,12,8 grub. 4 cm

- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0,12,8 grub. 4 cm

- wyrównanie profilu masą asfaltową , na 20% powierzchni (przy założeniu grub. 3 cm).

- na 20% powierzchni  przyjęto frezowanie grub. 3 cm

2. Konstrukcja ścieku

- kostka wibroprasowana grub. 8 cm

- podsypka piaskowo-cementowa grub. 3 cm

- ława z betonu B-15 20x25 cm

Ponadto, należy uregulować urządzenia obce, studnie i wpusty uliczne  wraz z wymianą kratek ściekowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

Kod CPV

45100000-8

45233000-9

74274000-0

 

Szczegółowy zakres zawiera:

-dokumentacja projektowa

-Szczegółowe Specyfikacje Techniczne

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

6) Termin wykonania zamówienia:

  • 26 czerwca 2008

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

7.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 

7.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 

7.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;  

7.4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

7.5. Udzielą na wykonane roboty i zamontowane materiały 60 miesięcznego okresu gwarancji

 

 8) Informacja na temat wadium:

Oferent nie wnosi wadium

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Waga

Oferowana cena

100

10) miejsce i termin składania ofert:

 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz

ul. Dr P. Kowalika nr 2

62-130 Gołańcz

 do dnia 2008-05-05 do godz. 10:00

 

11) miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Miasta i Gminy Gołańcz

ul. Dr P. Kowalika nr 2

62-130 Gołańcz

 do dnia 2008-05-05 do godz. 10:30

                  

12) termin związania ofertą

okres 30 dni od daty złożenia oferty.

                          

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

13) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 nie dotyczy

                                  

                                                                               BURMISTRZ Miasta i Gminy

                                                                                   Mieczysław Durski

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 kwietnia 2008 14:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Rakoczy
Ilość wyświetleń: 2892
09 kwietnia 2008 15:04 (Krzysztof Rakoczy) - Dodanie załącznika.
09 kwietnia 2008 15:02 (Krzysztof Rakoczy) - Dodanie załącznika.
09 kwietnia 2008 15:02 (Krzysztof Rakoczy) - Dodanie załącznika.