Gołańcz, dnia 16.05.2023 r.
OŚZ.6220.7.2021.AS
Zawiadomienie
o wniesieniu odwołania od decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) oraz art. 131 Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 poz. 755 ze zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz
zawiadamia
iż w dniu 05.05.2023 r. do tut. organu wpłynęło odwołanie dwóch stron postępowania od decyzji z dnia 24.04.2023 r. w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody realizacji przedsięwzięcia polegającego na „Budowie budynku inwentarskiego do chowu i hodowli trzody chlewnej oraz dwóch silosów paszowych na działce nr ewid. 76/4, obręb Konary, gm. Gołańcz” powiat wągrowiecki, województwo wielkopolskie”
Zgodnie z art. 133 Kpa odwołanie wraz z aktami sprawy przekazano Samorządowemu Kolegium Odwoławczemu w Pile.
Burmistrz
Miasta i Gminy Gołańcz
/-/ mgr Mieczysław Durski
Otrzymują:
1.Strony postępowania zgodnie z art. 49 KPA
2.aa
wywieszono w terminie od 17.05.2023 do 19.06.2023
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz