Obwieszczenia

Obwieszczenie o wszczęciu postepowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa kanalizacji saqnitarnej w m. Krzyżanki, gm. Gołańcz".

 

 

OŚZ.6220.7.2023.AS                                                                                   Gołańcz, dnia 16.05.2023 r.

 

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ

 

Na podstawie art. 79 ust. 1 w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz informuję:

 

1)      o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:

„Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Krzyżanki, gm. Gołańcz”

 

2)      organem właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz;

 

3)      przystąpieniu przez Organ do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia, o którym mowa w pkt. 1;

 

4)      organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są:

- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wągrowcu

- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu

- Państwowe Gospodarstwo Wodne, Wody Polskie

 

5)      o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy, tj.:

a)      wnioskiem o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami;

b)      postanowieniami organu właściwego do wydania decyzji,

c)      stanowiskiem innych organów, o ile stanowiska są dostępne w terminie składania uwag i wniosków.

 

Przedmiotowa dokumentacja wyłożona jest do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz w pokoju nr 10.

 

6)      o możliwości składania uwag i wniosków, przy czym Organ informuje, iż:

a)       uwagi i wnioski mogą być składane w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym (w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, pokój nr 10 w godzinach od 715 do 1515 lub mailowo: zielen@golancz.pl),

b)      uwagi i wnioski mogą być składane w terminie 30 dni, tj. od dnia 19.05.2023 r. do dnia 19.06.2023 r.,

c)      organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz,

d)      uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa w lit. b pozostawia się bez rozpatrzenia,

e)      informacja o sposobie i zakresie rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w związku z udziałem społeczeństwa zawarta będzie w uzasadnieniu decyzji kończącej postępowanie.

                       

                                                                      

                Burmistrz

                                                                                                     Miasta i Gminy Gołańcz

                                                                                                  /-/ mgr Mieczysław Durski

     

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.05.2023
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Skotowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 maja 2023 14:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Skotowska
Ilość wyświetleń: 177
17 maja 2023 14:02 (Anna Skotowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)