Obwieszczenia

Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Gołańcz do społeczeństwa o zebraniu materiału dowodowego w sprzeie posępowanie pn. „Budowa budynku inwentarskiego do chowu i hodowli trzody chlewnej oraz dwóch silosów paszowych na działce nr ewid. 76/4, obręb Konary, gm. Gołańcz”,

   

 

OŚZ.6220.7.2021.AS                                                                                 Gołańcz, dnia 19.08.2025 r.

 

 

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ

 

Na podstawie art. 79 ust. 1 w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z Dz.U. z 2024 r., poz. 1112, poz. 1881 oraz poz. 1940.) Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz informuję:

 1) o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:

„Budowa budynku inwentarskiego do chowu i hodowli trzody chlewnej oraz dwóch silosów paszowych na działce nr ewid. 76/4, obręb Konary, gm. Gołańcz”,

 2) organem właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz;

 3) przystąpieniu przez Organ do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia, o którym mowa w pkt. 1;

 4) organami właściwymi do wydania opinii i dokonania uzgodnień są:

- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wągrowcu

- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu

- Państwowe Gospodarstwo Wodne, Wody Polskie

a)    w dniu 17.09.2021 r. została wydana opinia sanitarna przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wągrowcu, opiniująca warunki w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych dla ww. przedsięwzięcia z zastrzeżeniami,

b)   w dniu 21.12.2021 r. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu wydał postanowienie, uzgadniające warunki realizacji przedsięwzięcia w wariancie proponowanym przez Inwestora oraz określił warunki realizacji

c)    w dniu 21.04.2022 r. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał postanowienie, w którym uzgodnił w toku postępowania ww. przedsięwzięcie oraz określił warunki realizacji przedsięwzięcia,

 d) w dniu 13.05.2025 r. została wydana opinia sanitarna przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wągrowcu, opiniująca warunki w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych dla ww. przedsięwzięcia z zastrzeżeniami,

 e) w dniu 19.05.2025 r. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu wydał postanowienie, uzgadniające warunki realizacji przedsięwzięcia w wariancie proponowanym przez Inwestora oraz określił warunki realizacji

 f) w dniu 25.07.2025 r. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał postanowienie, w którym ponownie uzgodnił w toku postępowania ww. przedsięwzięcie oraz określił warunki realizacji przedsięwzięcia

5)  o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy, tj.:

 a)  wnioskiem o wydanie decyzji wraz z wymaganymi załącznikami;

 b)  postanowieniami organu właściwego do wydania decyzji,

 c)  stanowiskiem innych organów, o ile stanowiska są dostępne w terminie składania uwag
i wniosków.

Przedmiotowa dokumentacja wyłożona jest do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz w pokoju nr 10.

 

6) o możliwości składania uwag i wniosków, przy czym Organ informuje, iż:

 a)  uwagi i wnioski mogą być składane w formie pisemnej, ustnie do protokołu oraz
za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania
ich bezpiecznym podpisem elektronicznym (w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, pokój nr 10 w godzinach pracy Urzędu lub mailowo: zielen@golancz.pl),

 b)  uwagi i wnioski mogą być składane w terminie 30 dni, tj. od dnia 22.08.2025 r. do dnia 20.09.2025 r.,

 c)  organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz,

 d) uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa w lit. b pozostawia się bez rozpatrzenia,

 e) informacja o sposobie i zakresie rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w związku
z udziałem społeczeństwa zawarta będzie w uzasadnieniu decyzji kończącej postępowanie,

 f) niniejsze zawiadomienie zostaje wywieszone na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, tablicy ogłoszeń sołectwa Konary oraz w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Ochrona Środowiska -> obwieszczenia.

                                                                                                          

                                              

 

BURMISTRZ
Miasta i Gminy Gołańcz
/-/ Robert Torz

 

 

 

Wywieszono w terminie od 20.08.2025r. do 22.09.2025 r.

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 19.08.2025
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Skotowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 sierpnia 2025 10:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Skotowska
Ilość wyświetleń: 24
20 sierpnia 2025 10:21 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 sierpnia 2025 10:21 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
20 sierpnia 2025 10:17 (Anna Skotowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)