Miasto i Gmina Gołańcz
ul. dr. Piotra Kowalika 2
62-130 Gołańcz
OŚZ.6220.18.2021.AS Gołańcz, dnia 05.09.2025 r.
ZAWIADOMIENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.)
zawiadamiam
iż został zebrany materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy maksymalnej do 35 MW
z niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. nr ewid. 45, obręb 0002 Czeszewo, gmina Gołańcz, powiat wągrowiecki, województwo wielkopolskie”,
W związku z powyższym, zgodnie z art. 10 § 1 kpa stronom postępowania przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy oraz o możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów w terminie 7 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia.
Z aktami sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz przy ul. dr Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, pokój nr 10, od poniedziałku do piątku w godzinach 715 – 1515.
BURMISTRZ
Miasta i Gminy Gołańcz
/-/ Robert Torz
Otrzymują :
1. Inwestor
2. Strony postępowania powiadomione zgodnie z art. 49 Kodeksu postepowania administracyjnego: tablice ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Gołańczy, tablica ogłoszeń sołectwa Czeszewo, tablica ogłoszeń sołectwa Gręziny, Biuletyn Informacji Publicznej Miasta i Gminy Gołańcz.
3. Aa
wywieszono w terminie od 08.09.2025 r. do 30.09.2025 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz