Przetargi

PRZEBUDOWA ULICY KOMPANII GOŁANIECKIEJ W GOŁAŃCZY

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

PRZEBUDOWA ULICY KOMPANII GOŁANIECKIEJ W GOŁAŃCZY

Numer ogłoszenia BZP: 44636 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz , ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2615911, faks (067) 261 59 11.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY KOMPANII GOŁANIECKIEJ W GOŁAŃCZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie obejmuje przebudowę ulicy Kompanii Gołanieckiej na terenie miasta Gołańcz o długości 0,487 km. Przebudowa dotyczy nawierzchni ulicy. Nawierzchnia ulicy na całej długości posiada nawierzchnię asfaltową. Istniejąca nawierzchnia jest zdeformowana poprzecznie i podłużnie. Posiada liczne spękania świadczące o nieodpowiedniej nośności. Strona lewa ulicy ma nowy krawężnik i chodnik szerokości 1,50 m z kostki wibroprasowanej. Obrzeże chodnikowe wystaje około 16 cm nad istniejącą nawierzchnię ulicy. Strona prawa ulicy na całej długości posiada zniszczony krawężnik, oraz zdeformowany chodnik z płytek betonowych. Ulica Kompanii Gołanieckiej jest ulicą Klasy D i stanowi połączenie komunikacyjne ul. Smolary będącej ciągiem drogi nr 194 Wyrzysk - Morakowo z jednej strony, a z drugiej strony łączy ulicę Osada będącą ulicą klasy L która dalej połączona jest z drogą powiatową nr 1560P. Charakterystyka zaprojektowanej ulicy: - jezdnia asfaltowa o szerokości 6,0 m, obramowana z prawej strony obrzeżem 15x30 cm na podsypce piaskowo - cementowej i ławie betonowej, - obustronny ściek z kostki betonowej wibroprasowanej szerokości 20 cm, - progi zwalniające listwowe u16d - 2 szt., - oznakowanie pionowe. 1) Konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0,12,8 grub. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0,12,8 grub. 4 cm, - wyrównanie profilu masą asfaltową, na 25% powierzchni (przy założeniu grub. 3 cm), - na 25 % powierzchni przyjęto frezowanie grub. 3 cm, 2) Konstrukcja ścieku - kostka wibroprasowana grubości 8 cm, - podsypka piaskowo - cementowa grub. 3 cm, - ława z betonu B-15, 20x25 cm, Ponadto, należy uregulować urządzenia obce, studnie i wpusty uliczne wraz z wymianą kratek ściekowych, oraz podbudować brakujące wpusty uliczne i podłączyć do instalacji kanalizacji deszczowej. Uwaga Istniejący krawężnik po stronie lewej ma wystawać 8 cm ponad projektowaną jezdnię..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz pokój nr 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                                                                BURMISTRZ  

                                                                                                                        Miasta i Gminy Gołańcz 

                                                                                                                    mgr inż. Mieczysław DURSKI

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 lutego 2010 12:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Bielecki
Ilość wyświetleń: 2212
17 lutego 2010 12:28 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika.
17 lutego 2010 12:28 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika.
17 lutego 2010 12:27 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika.