OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Kredyt na zadanie o nazwie Przebudowa ciągów komunikacyjnych na ulicy Karola Libelta w Gołańczy II etap oraz na Zwiększenie aktywności społecznej i poprawa życia mieszkańców poprzez remont świetlic w Gołańczy, Krzyżankach i Panigrodzu
Numer ogłoszenia BZP: 325538 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Gołańcz , ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2615911, faks (067) 261 59 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt na zadanie o nazwie Przebudowa ciągów komunikacyjnych na ulicy Karola Libelta w Gołańczy II etap oraz na Zwiększenie aktywności społecznej i poprawa życia mieszkańców poprzez remont świetlic w Gołańczy, Krzyżankach i Panigrodzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kredyt w wysokości 920.000 zł PLN (słownie: dziewięćsetdwadzieścia tysiecy złotych 00/100) 2. okres kredytowania - kredytobiorca zobowiązuje się na spłatę kredytu wraz z odsetkami do dnia 30 września 2022 roku 3. okres karencji - do 30.08.2011 roku. 4. początek spłaty kapitału - 31.08.2011 rok 5. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w n/w ratach: Nr Raty Data Rata kapitału 1. 2011-08-31 13 000,00 2. 2012-07-31 10 000,00 3. 2013-07-31 12 000,00 4. 2014-07-31 12 000,00 5. 2015-07-31 10 000,00 6. 2016-07-31 20 000,00 7. 2017-07-31 25 000,00 8. 2018-07-31 30 000,00 9. 2019-06-30 50 000,00 10. 2019-10-31 35 500,00 11. 2020-04-30 100 000,00 12. 2020-07-31 50 000,00 13. 2020-08-31 50 000,00 14. 2020-10-31 100 000,00 15. 2021-07-31 50 000,00 16. 2021-08-31 52 500,00 17. 2021-11-30 100 000,00 18. 2022-05-31 100 000,00 19. 2022-09-30 100 000,00 Razem 920 000,00 6. Odsetki naliczane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych od aktualnego stanu zadłużenia. 7. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi do 2 dni roboczych po podpisaniu umowy kredytowej do 31.12.2010 roku 8. Forma zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco. 9. Koszty obsługi kredytu, cenę oferowaną Co stanowią: 1) prowizja przygotowawcza: zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej wykonawcami pobierania prowizji przygotowawczej (Pp) . 2) oprocentowanie kredytu: a. kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako suma stawki WIBOR 1M i marży Banku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kaluklację ceny ofertowej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz MiG Gołańcz
mgr inż. Mieczysław Durski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz