Przetargi

Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach zadania 7 projektu pn. Partnerstwo urzędów administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Gołańcz: Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach zadania 7 projektu pn. Partnerstwo urzędów administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych
Numer ogłoszenia BZP : 332676 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Gołańcz , ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2615911, faks (067) 261 59 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach zadania 7 projektu pn. Partnerstwo urzędów administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń (7 Części) w ramach realizacji projektu pn. Partnerstwo urzędów administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy usługi przeprowadzenia szkoleń ( dla każdej części osobno ) o tematyce odpowiadającej wybranej części zamówienia Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i oświadczenia wykonawcy; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Potencjał techniczny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują wykwalifikowanymi osobami z wyższym wykształceniem, posiadającymi odpowiednie do wybranej części zamówienia kwalifikacje i doświadczenie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wnioskodawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2)wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania, opisanego w rozdz. II SIWZ, warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Zał. nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi wymienione w wykazie (Zał. nr 5) zostały wykonane należycie (referencje, certyfikaty, listy referencyjne, itp.); 3)wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( CV zawodowe ), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawach do dysponowania tą osobą (Zał. nr 6); 4)dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie kadry przeznaczonej do wykonywania szkolenia, 5)wykaz zagadnień, jakie kadra przeznaczona do wykonania szkolenia (według podziału na części), będzie prezentowała w trakcie szkoleń, z określeniem czasu przeznaczonego na zaprezentowanie danego zagadnienia (Zał. nr 7),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - 70

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2.Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: a)Jeżeli nastąpią zmiany przepisów prawa, ale tylko takich, które znajdują zastosowanie do stosunków prawnych, powstałych przed wejściem ich w życie, a objętych prowadzonym programem szkolenia, b)Jeżeli, wystąpią okoliczności koniecznego zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników szkolenia, c)Jeżeli nastąpi konieczność zmiany miejsca prowadzenia szkolenia, a to będzie skutkowało zmianą terminu lub wynagrodzenia wykonawcy, d)jeżeli powstaną okoliczności skutkujące koniecznością zmiany personelu szkolącego, a personel zastępczy posiada kwalifikacje na poziomie co najmniej, jak jego poprzednik, e)jeżeli wystąpi zmiana podatku VAT, na którą wykonawca nie miał wpływu ( ale nie dotyczy to okresu znanej zmiany podatku VAT od dnia 01.01.2011r ). 3.Jeżeli wybrany wykonawca w określonym przez Zamawiającego terminie nie stawi się do zawarcia umowy i nie wyjaśni powodów braku możliwości przystąpienia do zawarcia umowy, Zamawiający uzna, że wykonawca uchyla się od zawarcia umowy i wykona czynności przewidziane w rozdziale 17 pkt. 2 ppkt. 5 niniejszej specyfikacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Doktora Piotra Kowalika 2 62-130 Gołańcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Doktora Piotra Kowalika 2 62-130 Gołańcz pokój nr 12 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane z pogramu Partnerstwo urzędów administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych realizowanego w ramach Programu Kapitał Ludzki. Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, podziałania 5.2.1 Modernizacji zarządzania w administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Procedury wydawania decyzji administracyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Procedury wydawania decyzji administracyjnych dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne 5 grup po 13 osób (łącznie 65 osób) 4 dni robocze dla każdej grupy (7 godzin szkoleniowych dziennie) w 2 blokach dwudniowych - nie częściej niż raz w tygodniu Termin wykonania: od 15 listopada 2010 roku do 25 lutego 2011 roku (termin realizacji szkolenia może ulec zmianie ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - 70

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy podatkowe dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy podatkowe dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne 1 grupa: 12 osób 4 dni robocze dla grupy (7 godzin szkoleniowych dziennie) w 2 blokach dwudniowych - nie częściej niż raz w tygodniu Termin wykonania: od 14 lutego 2011 roku do 31 marca 2011 roku (termin realizacji szkolenia może ulec zmianie ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - 70

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy obywatelskie dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy obywatelskie dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne 1 grupa: 13 osób 4 dni robocze dla grupy (7 godzin szkoleniowych dziennie) w 2 blokach dwudniowych - nie częściej niż raz w tygodniu Termin wykonania: od 14 lutego 2011 roku do 31 marca 2011 roku (termin realizacji szkolenia może ulec zmianie ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - 70

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy zagospodarowania przestrzennego dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy zagospodarowania przestrzennego dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne 1 grupa: 11 osób 4 dni robocze dla grupy (7 godzin szkoleniowych dziennie) w 2 blokach dwudniowych - nie częściej niż raz w tygodniu Termin wykonania: od 28 marca 2011 roku do 29 kwietnia 2011 roku (termin realizacji szkolenia może ulec zmianie ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - 70

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy ochrony środowiska dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy ochrony środowiska dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne 1 grupa: 11 osób 4 dni robocze dla grupy (7 godzin szkoleniowych dziennie) w 2 blokach dwudniowych - nie częściej niż raz w tygodniu Termin wykonania: od 28 marca 2011 roku do 29 kwietnia 2011 roku (termin realizacji szkolenia może ulec zmianie ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - 70

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy z zakresu gospodarki nieruchomościami dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy z zakresu gospodarki nieruchomościami dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne 1 grupa: 9 osób 4 dni robocze dla grupy (7 godzin szkoleniowych dziennie) w 2 blokach dwudniowych - nie częściej niż raz w tygodniu Termin wykonania: od 18 kwietnia 2011 roku do 31 maja 2011 roku (termin realizacji szkolenia może ulec zmianie ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - 70

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy budownictwa dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego pt. Sprawy budownictwa dla urzędników samorządowych przygotowujących decyzje administracyjne 1 grupa: 9 osób 4 dni robocze dla grupy (7 godzin szkoleniowych dziennie) w 2 blokach dwudniowych - nie częściej niż raz w tygodniu Termin wykonania: od 18 kwietnia 2011 roku do 31 maja 2011 roku (termin realizacji szkolenia może ulec zmianie ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - 70

 

                                                                                                      /-/BURMISTRZ

                                                                                                 Miasta i Gminy Gołańcz

                                                                                              mgr inż. Mieczysław Durski

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 października 2010 12:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Bielecki
Ilość wyświetleń: 1351
15 października 2010 13:43 (Bartosz Bielecki) - Zmiana kolejności załączników.
15 października 2010 13:43 (Bartosz Bielecki) - Zmiana kolejności załączników.
15 października 2010 13:43 (Bartosz Bielecki) - Zmiana kolejności załączników.