Przetargi

Zapytanie ofertowe - Wyposażenie sal lekcyjnych w ramach projektu Rozbudowa szkoły w Gołańczy ul. Klasztorna –dostawa sprzętu elektronicznego.

Informacje o ogłoszeniu

Data publikacji ogłoszenia

21-06-2018

Termin składania ofert

28-06-2018

Numer ogłoszenia

1120296

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać do dnia 28.06.2018 roku, do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego (adres: Klasztorna 3, 62-130 Gołańcz, Polska) w sekretariacie szkoły.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bartosz Bielecki

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

512212745

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu Rozbudowa szkoły w Gołańczy ul. Klasztorna. Projekt realizowany jest w ramach Działania 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałania 9.3.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, którego Beneficjantem jest Miasta i Gmina Gołańcz natomiast realizatorem zadania i Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu jest Szkoła Podstawowa im. ppłka Włodzimierza Kowalskiego w Gołańczy z siedzibą przy ul. Klasztornej nr 3, 62-130 Gołańcz, reprezentowana przez Dyrektora Szkoły Podstawowej mgr Romana Bobrowskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz załączonym kosztorysie ofertowym.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: wągrowiecki Miejscowość: Gołańcz

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla rozbudowanej cześci Szkoły Podstawowej w Gołańczy

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu Rozbudowa szkoły w Gołańczy ul. Klasztorna. Projekt realizowany jest w ramach Działania 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałania 9.3.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz załączonym kosztorysie ofertowym.

Zamówienie obejmuje również transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zmawiającego oraz montaż i konfiguracja dostarczonego sprzętu wraz z jego podłączeniem do istniejącej sieci teleinformatycznej. Zamawiający uzna zadania za zakończone jeżeli dostarczony sprzęt zostanie zamontowany i uznany za gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Zaleca się wizję lokalną na obiekcie, do którego będzie dostarczony sprzęt.

Uwaga:
1. instalację sieci elektrycznej i teleinformatycznej wykona generalny Wykonawcy zadania - Rozbudowa szkoły w Gołańczy ul. Klasztorna.
2. instalację pulpitu lektora w stolarce meblowej należy uzgodnić z dostawcą mebli aby dostosować wymiary dostarczanych mebli do wymiarów dostarczonych urządzeń.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego oraz załączony kosztorys ofertowy.

Kod CPV

30213100-6

Nazwa kodu CPV

Komputery przenośne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

CPV: 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych;
CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne;

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: 30 dni licząc od dnia podpisania umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

Dodatkowe warunki

Zamawiający nie określa dodatkowych warunków.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu.
2. Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu.
3. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć:
a) wysokości ceny w przypadku - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy;
b) przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy.
4. Wszystkie sytuacje określone w ustępie poprzednim stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Wypełniony formularz ofertowy
2. Wypełniony kosztorys ofertowy
3. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POŚWIADCZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA - Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów poświadczających brak podstaw do wykluczenia

a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości (wykluczenie nie dotyczy wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego)

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 100%
2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 1. kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

MIASTO I GMINA GOŁAŃCZ

Adres

Doktora Piotra Kowalika 2

62-130 Gołańcz

wielkopolskie , wągrowiecki

Numer telefonu

672615911

Fax

672683312

NIP

7661975765

Tytuł projektu

Rozbudowa szkoły w Gołańczy ul. Klasztorna

Numer projektu

RPWP.09.03.03-30-0051/16-00

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Zespół Szkół w Gołańczy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 czerwca 2018 13:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Bielecki
Ilość wyświetleń: 1911
29 czerwca 2018 09:23 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika [zawiadomienieo_uniewaznieniu_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 czerwca 2018 09:23 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika [zestawienie_ofert_szkola_sprzet_elektroniczny.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 czerwca 2018 14:00 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__kosztorys_ofertowy_sprzet_elektro.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)