Data publikacji ogłoszenia
21-06-2018
Termin składania ofert
28-06-2018
Numer ogłoszenia
1120296
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać do dnia 28.06.2018 roku, do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego (adres: Klasztorna 3, 62-130 Gołańcz, Polska) w sekretariacie szkoły.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Bartosz Bielecki
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
512212745
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu Rozbudowa szkoły w Gołańczy ul. Klasztorna. Projekt realizowany jest w ramach Działania 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałania 9.3.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, którego Beneficjantem jest Miasta i Gmina Gołańcz natomiast realizatorem zadania i Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu jest Szkoła Podstawowa im. ppłka Włodzimierza Kowalskiego w Gołańczy z siedzibą przy ul. Klasztornej nr 3, 62-130 Gołańcz, reprezentowana przez Dyrektora Szkoły Podstawowej mgr Romana Bobrowskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz załączonym kosztorysie ofertowym.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: wielkopolskie Powiat: wągrowiecki Miejscowość: Gołańcz
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla rozbudowanej cześci Szkoły Podstawowej w Gołańczy
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu Rozbudowa szkoły w Gołańczy ul. Klasztorna. Projekt realizowany jest w ramach Działania 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałania 9.3.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz załączonym kosztorysie ofertowym.
Zamówienie obejmuje również transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zmawiającego oraz montaż i konfiguracja dostarczonego sprzętu wraz z jego podłączeniem do istniejącej sieci teleinformatycznej. Zamawiający uzna zadania za zakończone jeżeli dostarczony sprzęt zostanie zamontowany i uznany za gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Zaleca się wizję lokalną na obiekcie, do którego będzie dostarczony sprzęt.
Uwaga:
1. instalację sieci elektrycznej i teleinformatycznej wykona generalny Wykonawcy zadania - Rozbudowa szkoły w Gołańczy ul. Klasztorna.
2. instalację pulpitu lektora w stolarce meblowej należy uzgodnić z dostawcą mebli aby dostosować wymiary dostarczanych mebli do wymiarów dostarczonych urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego oraz załączony kosztorys ofertowy.
Kod CPV
30213100-6
Nazwa kodu CPV
Komputery przenośne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
CPV: 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych;
CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne;
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia: 30 dni licząc od dnia podpisania umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Dodatkowe warunki
Zamawiający nie określa dodatkowych warunków.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu.
2. Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu.
3. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć:
a) wysokości ceny w przypadku - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy;
b) przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy.
4. Wszystkie sytuacje określone w ustępie poprzednim stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Wypełniony formularz ofertowy
2. Wypełniony kosztorys ofertowy
3. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POŚWIADCZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA - Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów poświadczających brak podstaw do wykluczenia
a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości (wykluczenie nie dotyczy wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego)
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 100%
2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 1. kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.
Nazwa
MIASTO I GMINA GOŁAŃCZ
Adres
Doktora Piotra Kowalika 2
62-130 Gołańcz
wielkopolskie , wągrowiecki
Numer telefonu
672615911
Fax
672683312
NIP
7661975765
Tytuł projektu
Rozbudowa szkoły w Gołańczy ul. Klasztorna
Numer projektu
RPWP.09.03.03-30-0051/16-00