Przetargi

WYBÓR BANKU DO OBSŁUGI KREDYTU NA REALIZACJĘ ZADANIA „Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granicy posesji – w tym jedna przepompownia w Smogulcu gm. Gołańcz”.

 

ZP 341/16/08

Gołańcz, 2008-12-03

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Przedmiot zamówienia:

WYBÓR BANKU DO OBSŁUGI KREDYTU NA REALIZACJĘ ZADANIA

„Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granicy posesji – w tym jedna  przepompownia w Smogulcu gm. Gołańcz”.

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz

Dr P. Kowalika nr 2

62-130 Gołańcz

www.golancz.pl

golancz@bazagmin.pl

7:15 - 15:15

2) Określenie trybu zamówienia:

przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, codziennie w godzinach od 7:15 do 15:15 pokój nr 23

cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: 0

 

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu o następujących parametrach:

CPV 66130000-0

 

  1. Kwota kredytu – 230.000,00 PLN (słownie: dwieścietrzydzieścitysięcyzłotych   00/100)
  2. okres kredytowania – kredytobiorca zobowiązuje  się na spłatę kredytu wraz z odsetkami do dnia 30 listopada 2014 roku
  3. okres karencji – do 14.02.2009 roku.
  4. początek spłaty kapitału – 15.02.2009 rok
  5. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w n/w ratach:

 

Data spłaty

Wysokość raty

15.02.2009

5000

30.11.2010

20000

30.09.2011

10000

30.06.2012

20000

31.10.2012

45000

30.06.2013

30000

31.05.2014

50000

30.11.2014

50000

RAZEM

230000

 

 

 

6.        Odsetki naliczane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych od aktualnego stanu zadłużenia.

7.        Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi w ciągu 2 dni od podpisania umowy do 31.12.2008 roku

8.        Forma zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco.

 

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

7) Informacja na temat wadium: oferent nie wnosi wadium

8) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Waga

Oferowana cena

100%

9) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego

Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz

Dr P. Kowalika nr 2

62-130 Gołańcz

Pokój nr 12

do dnia 2008-12-11 do godz. 10:00

10) termin związania ofertą

okres 30 dni  od daty złożenia oferty.       

                                                                                                                      BURMISTRZ

                                                                                                              Miasta i Gminy Gołańcz

                                                                                                              mgr  inż. Mieczysław Durski

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 grudnia 2008 14:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Bielecki
Ilość wyświetleń: 4533
03 grudnia 2008 14:56 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika.
03 grudnia 2008 14:56 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika.
03 grudnia 2008 14:56 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika.