ZP 341/3/09
Gołańcz, 2009-04-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
robota budowlana
nazwa zamówienia:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ OLESZNO-BOGDANOWO.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: BURMISTRZ MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ
Ulica: Dr P. Kowalika nr 2
Kod Miejscowość: 62-130 Gołańcz
Strona www: www.golancz.pl
E-mail : miastoigmina@golancz.pl
Godziny urzędowania : 715-1515
2) Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia: w siedzibie Zamawiającego codziennie w godzinach od 7:15 do 15:15, cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: bezpłatnie.
-Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
CPV 45230000-8
Przedmiotem zamówienia jest. przebudowa drogi gminnej Oleszno-Bogdanowo od km 0+000 do km 1+150.
Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - STQWiOR
rozpoczęcie przedmiotu zamówienia – z dniem przekazania terenu budowy
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 15 lipca 2009 rok
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
7.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
7.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
7.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
7.4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
7.5. Udzielą na wykonane roboty i zamontowane materiały 36 miesięcznego okresu gwarancji
8) Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN, słownie: (dziesięćtysięcy złotych 00/100)
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od daty złożenia oferty
Termin wniesienia wadium upływa dnia 22.05.2009 godz. 1000.
FORMY i MIEJSCE WNOSZENIA WADIUM |
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
· poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
· gwarancjach bankowych,
· gwarancjach ubezpieczeniowych
· poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy: 90 8959 0001 3900 0316 2000 0030
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.
Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.
W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, jeżeli:
- upłynął termin związania ofertą,
- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
- Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,,
- którego oferta została odrzucona.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
- jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Oferowana cena |
100 |
10) miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miasta i Gminy Gołańcz
ul. Dr P. Kowalika nr 2
62-130 Gołańcz
do dnia 2009-05-22 do godz. 10:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miasta i Gminy Gołańcz
ul. Dr P. Kowalika nr 2
62-130 Gołańcz
do dnia 2009-05-22 do godz. 10:30
12) termin związania ofertą
okres 30 dni od daty złożenia oferty.
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
13) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
BURMISTRZ
Miasta i Gminy Gołańcz
mgr inż. Mieczysław Durski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz