Przetargi

ROZBUDOWA I WYMIANA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA ENERGOOSZCZĘDNE NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ

 

Gołańcz, dnia 2009-06-02

ZP 341/08/09

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 Nazwa zadania:  ROZBUDOWA I WYMIANA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA ENERGOOSZCZĘDNE NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm) BURMISTRZ MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: BURMISTRZ MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ

Ulica: DOKTORA PIOTRA KOWALIKA 2

Kod Miejscowość: 62-130 GOŁAŃCZ

Strona WWW: www.golancz.pl

E-mail: miastoigmina@golancz.pl

Godziny urzędowania :

w poniedziałek, w godzinach 730 – 1530

                                                               od wtorku do piątku – w godzinach od 715 do 1515.

 

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

Strona WWW : www.bip.golancz.pl

 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Miasta i Gminy Gołańcz

ul. Doktora Piotra Kowalika 2

62-130 Gołańcz

Zamawiający nie pobiera opłaty za wydanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenie na terenie miasta Gołańcz obejmująca ulice: Rynek, Cisowa, Sportowa, Walki Młodych (park).

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:

 

Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót,                               Dokumentacji projektowej ,Przedmiarze  robót

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

Wspólny Słownik Zamówień:

 CPV 45230000-8

         45233100-2

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

-Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 31 sierpnia 2009 roku

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. A w szczególności:

 

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1.5 Udzielą na wykonane roboty i zamontowane materiały 36 miesięcznego okresu gwarancji.

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

 

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

 

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

 

-Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4- Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik nr 3 do SIWZ.

-Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3- Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.

- Oświadczenie o udzieleniu 36  miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane materiały,

-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

 Oferent nie wnosi wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

 Cena ofertowa – znaczenie 100%

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w GOŁAŃCZY ul. Doktora Piotra Kowalika 2, pokój nr 12 (sekretariat), w terminie do dnia 25 .06 . 2009 roku, godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi w  siedzibie Zamawiającego ul. Doktora Piotra Kowalika 2, pok. 4 (sala sesyjna) dnia 25. 06 . 2009 roku, godz. 1030.

 

                         

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna swój bieg wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert.

                          

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie dotyczy

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja

 

nie dotyczy

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 175836-2009

 

                                                                                                                                                     BURMISTRZ

                                                                                                                                             Miasta i Gminy Gołańcz

                                                                                                                                           mgr inż. Mieczysław Durski                              

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 czerwca 2009 13:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Bielecki
Ilość wyświetleń: 3011
02 czerwca 2009 13:29 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika.
02 czerwca 2009 13:28 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika.
02 czerwca 2009 13:28 (Bartosz Bielecki) - Dodanie załącznika.