Przetargi

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dot. zadania pn. Budowa parkingu przy ulicy Dr P. Kowalika w Gołańczy

Gołańcz, dnia 2011-03-22

ZP 271.2.2011

 

Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113 , poz. 759 z późn. zm.) informuję, że prowadzone przez: Miasto i Gminę Gołańcz, ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz  postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowę parkingu przy ulicy Doktora Piotra Kowalika w Gołańczy w trybie przetargu nieograniczonego  

zostało unieważnione

Uzasadnienie:

           Zamawiający Miasto i Gmina Gołańcz prowadząc przedmiotowe postępowanie w Rozdziale 9 ust. A punkt 1 i 2 żądał od wykonawców następujących dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:

1)    konstrukcyjno-budowlanej,

2)    instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej,

Do uprawnień dołączyć należało zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby oraz wpis do Rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego ( o ile jest wymagany).

Powyższe dokumenty nie są wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz.U.  Nr 226, poz. 1817). W związku z tym niniejsze postępowanie należy uznać za postępowanie obarczone wadą. Na aktualnym etapie toczącego się postępowania wady tej nie da się skutecznie usunąć.  Dalsze prowadzenie postępowania w zaistniałej sytuacji prawnej doprowadziłoby do wyboru wykonawcy z naruszeniem przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz negatywnej oceny procesu udzielenia zamówienia publicznego przez Departament Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich czego skutkiem  jest utrata przyznanej dotacji.  Biorąc powyższe pod uwagę postanowiono jw.

 

 

/-/BURMISTRZ

Miasta i Gminy Gołańcz

mgr inż. Mieczysław Durski

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 marca 2011 14:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Bielecki
Ilość wyświetleń: 1612
23 marca 2011 14:13 (Bartosz Bielecki) - Zmiana danych dokumentu.
23 marca 2011 14:12 (Bartosz Bielecki) - Dodanie dokumentu.