OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Nazwa zadania: Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009 w Urzędzie Gminy Mieścisko w ramach zadania 2 projektu pn. Partnerstwo urzędów administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych
Numer ogłoszenia BZP: 101389 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Gołańcz , ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2615911, faks (067) 261 59 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009 w Urzędzie Gminy Mieścisko w ramach zadania 2 projektu pn. Partnerstwo urzędów administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009 w Urzędzie Gminy Mieścisko (Zadanie nr 2 w ramach projektu pt. Partnerstwo administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Przedmiotowe zamówienie obejmie swoim zakresem realizację następujących zadań o komplementarnym charakterze: 1. Identyfikacja systemu jakości i wstępne projektowanie - zakończone w terminie do 14 maja 2011 r. 2. Szkolenia dla pełnomocnika i pracowników Urzędu Gminy Mieścisko z zakresu podstaw, budowy, dokumentowania, nadzoru i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością: 4 dniowe szkolenie dla pełnomocnika, 2 dniowe szkolenie dla członków zespołu wdrożeniowego - zakończone w terminie do 15 czerwca 2011 r. 3. Przeprojektowanie procesów i opracowanie dokumentacji (procedur, instrukcji i innych niezbędnych dokumentów) - zakończone w terminie do 30 września 2011 r. 4. Opracowania dokumentacji systemowej (księga jakości) - zakończone w terminie do 14 października 2011 r. 5. Szkolenie dla auditorów wewnętrznych (2 dniowe) - zakończone w terminie do 30 listopada 2011 r. 6. Nadzór merytoryczny nad auditami wewnętrznymi - zakończone w terminie do 31 stycznia 2012 r. 7. Przegląd końcowy dokumentacji systemu - zakończone w terminie do 29 lutego 2012 r. 8. Audit końcowy - potwierdzający zdolność systemu zarządzania jakością do spełnienia wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009 - zakończony w terminie do 29 lutego 2012 r. Wszystkie szkolenia mają zostać przeprowadzone w siedzibie Urzędu Gminy Mieścisko..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2, 79.41.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: a) Jeżeli nastąpią zmiany przepisów prawa, ale tylko takich, które znajdują zastosowanie do stosunków prawnych, powstałych przed wejściem ich w życie, a objętych prowadzonym programem szkolenia, b) W szczególnie uzasadnionych przypadkach takich jak śmierć, ciężka choroba, Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże osobę/y o co najmniej takich samych kwalifikacjach. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji poszczególnych jego etapów i elementów (kroków) jeśli wynikać to będzie z przedłużenia się procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem. 3. Jeżeli wybrany wykonawca w określonym przez Zamawiającego terminie nie stawi się do zawarcia umowy i nie wyjaśni powodów braku możliwości przystąpienia do zawarcia umowy, Zamawiający uzna, że wykonawca uchyla się od zawarcia umowy i wykona czynności przewidziane w rozdziale 17 pkt. 2 ppkt. 5 niniejszej specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz pokój nr 12 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pt. Partnerstwo administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Lu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
BURMISTRZ Miasta i Gminy Gołańcz
mgr inż. Mieczysław Durski |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz