OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Nazwa zadania: Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach zadania 9 projektu pn. Partnerstwo urzędów administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych
Numer ogłoszenia BZP: 334886 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Gołańcz , ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2615911, faks (067) 261 59 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach zadania 9 projektu pn. Partnerstwo urzędów administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla pracowników z 6 JST (Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, Starostwa Powiatowego w Wągrowcu, Urzędu Miasta w Wągrowcu, Urzędu Gminy w Wągrowcu, Urzędu Gminy w Mieścisku oraz Urzędu Gminy w Damasławku) w ramach Zadania 9 projektu pn. Partnerstwo urzędów administracji samorządowej dla efektywniejszej realizacji usług publicznych współ-finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresie tematyczno-godzinowym: I. Informacje ogólne 1.1. Wszystkie szkolenia będą realizowane w udostępnionej bezpłatnie wykonawcy sali szkoleniowej zlokalizowanej w Urzędzie Miasta i Gminy Gołańcz, ul. Dr P. Kowalika 2, 82-130 Gołańcz. 1.2. Zamawiający zapewnia w sali szkoleniowej ekran projekcyjny, catering dla uczestników i wykładowców, druk materiałów merytorycznych oraz zakup książek z tematyki szkoleniowej. 1.3. Za oznakowanie sali szkoleniowej zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL jest odpowiedzialny Zamawiający. II. Charakterystyka usługi szkoleniowej: Wykonawca będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie szkoleń w ramach poniższych bloków szkoleniowych. 2.1. BLOK 1: Szkolenie specjalistyczne dla urzędników JST zajmujących się finansami publicznymi. 15 osób (1 grupa); 4 dni (2 - dwudniowe zjazdy) x 7 h (1 godzina szkoleniowa = 45 minut zegarowych) = 28 h szkoleniowych Termin wykonania: od 14 listopada 2011 roku do 31 grudnia 2011r. (dokładny harmonogram realizacji usługi szkoleniowej zostanie ustalony przy podpisaniu umowy i będzie stanowił zał. nr 1 do niej - Harmonogram usługi szkoleniowej dla Bloku 1) Zakres programowy: Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zakres programu szkolenia (zał. nr 7 do SIWZ), z tym zastrzeżeniem, że zakres ten w ramach Bloku 1 musi zawierać minimum następujące zagadnienia: -zasady ogólne finansów JST; -jawność i przejrzystość finansów JST; -podstawowe zasady tworzenia budżetu JST; -praktyczne elementy budżetu JST; -budżet zadaniowy jako narzędzie efektywnego zarządzania środkami JST; -kontrola zarządcza; -dyscyplina finansów publicznych i odpowiedzialność za jej naruszenie; -współpraca między sektorem samorządowym a prywatnym; 2.2. BLOK 2 : Szkolenie specjalistyczne dla urzędników JST uczestniczących w zamówieniach publicznych 12 osoby (1 grupa); 4 dni szkoleń (2 - dwudniowe zjazdy) x 7 godzin = 28 h szkoleniowych Termin wykonania: od 1 stycznia 2012 r. do 28 lutego 2012r. (dokładny harmonogram realizacji usługi szkoleniowej zostanie ustalony przy podpisaniu umowy i będzie stanowił zał. nr 2 do niej - Harmonogram usługi szkoleniowej dla Bloku 2) Zakres programowy: Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zakres programu szkolenia (zał. nr 7 do SIWZ), z tym zastrzeżeniem, że zakres ten w ramach Bloku 1 musi zawierać minimum następujące zagadnienia: -definicja USŁUGI i możliwości dla Zamawiających wynikające z art. 5 ust. 1; -przygotowanie zamówienia: OPZ, ustalanie wartości dla usług, dostaw i robót budowlanych oraz prac projektowych; -formy wynagrodzenia - kosztorysowego i ryczałtowego, ich skutki w zawieraniu umów; -ocenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i odrzucaniu ofert; -możliwości przedłużenia okresu związania ofertą przez samego wykonawcę i na wniosek zamawiającego; -wnoszenie protestów - zasadne w sytuacji naruszenia przepisów mających istotny wpływ na wynik postępowania; -odwołania w zamówieniach poniżej kwot progowych; -zasady postępowania dla zamówień : o wartości poniżej 14.000 euro, zamówień okresowo powtarzających się; -uchybienia w przebiegu postępowania; -komisja przetargowa - powołanie, zasady i regulacja pracy; 2.3. BLOK 3: Szkolenia specjalistyczne dla urzędników JST obsługujących organy JST (obsługa Rady Gminy/Miasta/Powiatu) 6 osób (1 grupa); 4 dni szkoleń (2 - dwudniowe zjazdy) x 7 godzin = 28 h szkoleniowych Termin wykonania: od 1 marca 2012r. do 30 kwietnia 2012r (dokładny harmonogram realizacji usługi szkoleniowej zostanie ustalony przy podpisaniu umowy i będzie stanowił zał. nr 3 do niej - Harmonogram usługi szkoleniowej dla Bloku 3) Zakres programowy: Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zakres programu szkolenia (zał. nr 7 do SIWZ), z tym zastrzeżeniem, że zakres ten w ramach Bloku 1 musi zawierać minimum następujące zagadnienia: -obsługa pracy rady gminy/powiatu, jej organów oraz radnych - zakres zadań, zasady współpracy; -organizacja techniczna obrad i ich obsługa - protokoły; -obieg dokumentów rady - uchwały stanowiska, wnioski i zapytania radnych; -dostęp do informacji publicznej - stosowanie ustawy z dnia 6 września 2001, w stosunku do prac rady; -oświadczenia majątkowe radnych; -archiwizacja dokumentów rady;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zakres programu jaki wykładowcy przeznaczeni do wykonania usługi szkoleniowej (według podziału na Bloki szkoleniowe), będą prezentowali w trakcie szkoleń (Zał. nr 7 do SIWZ),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: a) Jeżeli nastąpią zmiany przepisów prawa, ale tylko takich, które znajdują zastosowanie do stosunków prawnych, powstałych przed wejściem ich w życie, a objętych prowadzonym programem szkolenia, b) Jeżeli, wystąpią okoliczności koniecznego zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników szkolenia, c) Jeżeli nastąpi konieczność zmiany miejsca prowadzenia szkolenia, a to będzie skutkowało zmianą terminu lub wynagrodzenia wykonawcy, d) jeżeli powstaną okoliczności skutkujące koniecznością zmiany personelu szkolącego, a personel zastępczy posiada kwalifikacje na poziomie co najmniej, jak jego poprzednik,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz pokój nr 12 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Działania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
BURMISTRZ Miasta i Gminy Gołańcz
mgr inż. Mieczysław Durski |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz