Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Nazwa zadania: DOWOZY SZKOLNE KURSAMI ZAMKNIĘTYMI DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ
Numer ogłoszenia BZP: 386604 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Gołańcz , ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2615911, faks (067) 261 59 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZY SZKOLNE KURSAMI ZAMKNIĘTYMI DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych kursami zamkniętymi dzieci na zajęcia szkolne do placówek oświatowych Miasta i Gminy Gołańcz na trasach i w godzinach ustalonych przez Zamawiającego w oparciu o sugestie Dyrektorów placówek oświatowych i Szkolnej Rady Rodziców. Zamawiający w załączniku do niniejszej specyfikacji podaje przebieg tras i oraz ilość dzieci dowożonych do poszczególnych placówek oświatowych. Oferent na podstawie załączonych danych opracuje ofertę cenową oraz dopasuje wielkość taboru. Zamawiający wymaga, aby przewoźnik dysponował wielkością taboru, która zapewni dowóz wszystkim uczniom na miejscach siedzących . Zamawiający z dniem 01 września 2012 roku planuje wdrożyć w życie plan reorganizacji sieci szkół polegający na likwidacji gimnazjów w Zespołach Szkół w Smogulcu, Panigrodzu i Morakowie. W związku z tym od 01 września 2012 zmieni się zakres zadania polegający na dołożeniu dwóch nowych tras obejmujących dowóz młodzieży gimnazjalnej z Panigrodza i Morakowa do Zespołu Szkół w Gołańczy. Będzie to skutkowało zmianą od dnia 01 września 2012 roku do 31 grudnia 2012 roku wynagrodzenia, którego wartość zostanie powiększona o dodatkowe koszty związane z świadczeniem usług na dwóch nowych trasach. Młodzież gimnazjalna z Zespołu Szkół w Smogulcu będzie dowożona w oparciu o istniejący kurs. Biorąc powyższe wytyczne pod uwagę Wykonawca w ofercie poda dwie ceny: I okres rozliczeniowy - za świadczenie usług od 02.01.2012 do zakończenia roku szkolnego 2011/2012 II okres rozliczeniowy - za świadczenie usług od 01.09.2012 do 31.12.2012 r oraz cenę ogólną za całość zamówienia. W przypadku nie wdrożenia planu reorganizacji sieci szkół rozliczenie z Wykonawcą będzie realizowane na bazie ceny podanej za I okres rozliczeniowy tj. od 02.01.2012 do końca roku szkolnego 2011/2012. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza realizacji zadania w oparciu o istniejące kursy otwarte na których przewoźnik obecnie świadczy usługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: W Pałuckim Banku Spółdzielczym Oddział w Gołańczy Nr rachunku: 90 8959 0001 3900 0316 2000 0030 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 12. Kopię dokumentu wadium, lub kopię wpłaty należy dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 1) Zmiany ogólne: a. zmiana adresu/siedziby ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY b. zmiany osób występujących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY 2) Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy: 3) Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: możliwa zmiana postanowień umowy w związku: - ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy 1) Sposób inicjowania zmian a) Zamawiający - wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Wykonawca - wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, 2) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). 3. Wszystkie zmiany wymagają akceptacji Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika nr 2 62-130 Gołańcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 07:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika nr 2 62-130 Gołańcz pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
/-/BURMISTRZ Miasta i Gminy Gołańcz mgr inż. Mieczysław Durski |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Gołańcz