1.Realizacja zadań wynikających z Ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodów osobistych (Dz.U. Nr 32 poz. 174 z 1984 r. , Nr 35 poz. 192 z 1989 r.)
2.Prowadzenie spraw meldunkowych.
3.Prowadzenie spraw objętych zakresem kierownika USC.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
19 marca 2008 13:05
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Administrator
Ilość wyświetleń:
7272
17 lipca 2024 12:48 (
Mateusz Gawkowski) - Aktualizacja danych stanowiska: Stanowisko ds. społeczno–administracyjnych.
17 lipca 2024 12:48 (
Mateusz Gawkowski) - Aktualizacja danych stanowiska: Stanowisko ds. społeczno–administracyjnych.
17 września 2015 09:29 (
Alina Wachowiak) - Usunięcie stanowiska: Inspektor ewidencji ludności i dowodów osobistych.
17 września 2015 09:28 (
Alina Wachowiak) - Dodanie stanowiska: stan. ds. społeczno–administracyjnych, zastępca kierownika USC .
19 marca 2008 13:07 (
Administrator) - Dodanie stanowiska: Inspektor ewidencji ludności i dowodów osobistych.